Лінія по переробці зношених шин ЛПШ-500 призначена для механічного подрібнення зношених автомобільних шин з метою отримання гумового порошку-модифікатора (розмірами до 1,0 мм) без вмісту металевого і текстильного корду.
В основу технології переробки закладено:
механічна обробка шини на пристрій для вирізання бортових кілець (борторезка) і пристрій для розрізання автошин на стрічки. Де в результаті переробки з шини витягується металевий дріт бортових кілець і після цього шина нарізається у вигляді стрічки;
дроблення стрічки в різальною машині ІШ до розмірів шматків не більше 50 × 50 × 50 мм (чіпси);
подрібнення чіпсів на вальці дробильних Др 800-490 / 610 до фракції 5 мм;
первинне поділ подрібненої фракції на гумову крихту, металевий дріт і тканинне волокно;
переробка гумової крихти в машині деструктуризации гуми МДР-400 до отримання гумового порошку-модифікатора розміром до 1,0 мм, методом температурно-зсувного подрібнення. В процесі температурно-зсувного подрібнення обробленої шини, забезпечується отримання високоактивних гумових порошків з добре розвиненою поверхнею, що дуже важливо при вторинному використанні гумових порошків в якості добавки до гумових і асфальтобітумним сумішей, а також при виробництві гідроізоляційних і покрівельних матеріалів;
сепарація і фільтрація гумового порошку-модифікатора від залишків металевого і текстильного корду.
1.2 Склад виробництва
Продуктивність обладнання становить 500 кг / год (80 тон / місяць) по кінцевому продукту – гумовому порошку-модифікатори.

Позиция
Наименование
Кол.
Мощность привода, кВт
1
Устройство вырезания бортового кольца из шин
2
4 + 4
2
Устройство для разрезания шин
2
4 + 4
3
Измельчитель резины ИШ
1
30
4
Вальцы дробильные Др 800-490/610
1
75
5
Машина деструктуризации резины МДР-400
1
160
6
Конвейерный магнитный сепаратор
1
4
7
Конвейер
1
2
8
Конвейер
1
2
9
Конвейерный вибросепаратор
1
10
10
Конвейер
1
2
11
Конвейер
1
2
12
Вибросито
1
1,5
13
Пневмотранспорт
2
4 + 4
14
Циклон
1
15
Циклон с бункером
1
16
Барабанный магнитный сепаратор
1
4

сумарно:
Встановлена ​​потужність – 320 кВт
Номінальна (фактична) потужність – 220 кВт
Кількість обслуговується персоналу – 6 чоловік.
1.3 Особливості та переваги технології
спосіб переробки повністю механічний, без застосування кріогенних і хімічних технологій, що дозволяє зберегти високорозвинену і активну поверхню подрібненого гумового порошку;
можлива переробка зношених автошин як з металевим, так і з текстильним кордом, а також комбінованих автошин;
можливо мобільне виконання обладнання первинної обробки (борторезка і резательная машина на стрічки) і застосовувати його за місцем складування автошин;
висока ступінь очищення від побічних продуктів (залежить від комплектації сепараторами);
низьке енергоспоживання в порівнянні з іншими технологіями;
комплекс може використовуватися як в промисловому виробництві з утилізації та переробки відпрацьованих свій ресурс автомобільних шин, так і у вигляді ділянки на виробництвах гумових або бітумних виробів;
лінія є модульною, тобто існує можливість нарощувати продуктивність за рахунок доукомплектування окремими одиницями обладнання, при відносно низькому зростанні витрат по електриці.
2. Технічна характеристика
Технічна характеристика лінії ЛПШ-500:

Производительность по конечному продукту, кг/час:
500
Дисперсия порошка, мм
до 1
Максимальный размер перерабатываемых шин, мм
1200 × 360
Установленная мощность, не более, кВт
320
Количество обслуживающего персонала, чел.
6
Занимаемая производственная площадь, м2
400

Дане обладнання призначене для експлуатації в пожежонебезпечних зонах класу П-IIа по ПУЕ-76. Категорія виробництва «В» по СНиП II-90-81. Кліматичне виконання УХЛ 4 ГОСТ15150-69.
Устаткування спроектовано відповідно до ДСТУ 2689-94 «Устаткування для переробки полімерних матеріалів» і ОСТ 24.200.01-90 «Вироби полімерного машинобудування» і буде виготовлено відповідно до державних стандартів ССБТ (Система стандартів в області охорони природи і поліпшення використання природних ресурсів, безпеки праці, наукової організації праці), що дозволить провести міжнародну сертифікацію, зокрема по ISO 9001: 2009. Лінія супроводжується технічною документацією (Технічне завдання, Паспорт, Керівництво по експлуатації, Програма і методика випробувань і т.д.), достатньої для узгодження з наглядовими органами по введенню даного виробництва в експлуатацію.
3. Області застосування кінцевого продукту
Гумова крихта, отримана в результаті переробки зношених автопокришок, має численні і перспективні галузі подальшого практичного застосування. Що при ефективній організації маркетингового супроводу, безумовно, забезпечить її швидку і стійку реалізацію на вітчизняному та зарубіжному ринках. А також ефективне залучення в високорентабельне виробництво конкурентно-здатних виробів:
порошкова гума з розмірами частинок до 0,6 мм використовується в якості добавки (до 50 … 70%) при виготовленні гумового взуття та інших гумотехнічних виробів. При цьому властивості таких гум (міцність, еластичність) практично не відрізняються від властивостей звичайної гуми, виготовленої з сирих каучуків;
порошкову гуму з розмірами частинок до 1,0 мм можна застосовувати для виготовлення композиційних покрівельних матеріалів (рулонної покрівлі і гумового шиферу), підкладок під рейки, резінобітумних мастик, вулканізованих і не вулканізованих рулонних гідроізоляційних матеріалів;
порошкова гума з розмірами частинок від 0,5 до 1,0 мм застосовується в якості добавки для модифікації нафтового бітуму в асфальтобетонних сумішах, що використовуються при будівництві автомобільних доріг, які покращують їх деформаційні і фрикційні властивості. Такі добавки дозволяють збільшити міцність покриття доріг, а також їх стійкість до удару, морозостійкість і стійкість до розтріскування полотна при температурних перепадах. Обсяг подрібнений гуми в складі таких удосконалених покриттів повинен становити близько 20% від маси мінерального матеріалу, тобто 60 … 70 тонн на 1 км дорожнього полотна;
гумова крихта з розмірами частинок від 1,0 до 2,0 мм використовується для приготування регенерату гуми, а також в промисловості будівельних матеріалів для отримання резінобітумного в’яжучого при виробництві аеродромної мастики, фольгоизола, бітумінозних покрівельних матеріалів, асфальтобетонних сумішей, отримання сорбентів та ін .;
гумова крихта з розмірами частинок від 2,0 до 5,0 мм використовується в будівництві сучасних футбольних полів зі штучним трав’яним покриттям і підлогових покриттів для спортивних споруд, легкоатлетичних манежів, тротуарних покриттів, звукопоглинальних екранів (панелей, джгутів). Використовується при виготовленні масивних гумових плит для комплектування трамвайних і залізничних переїздів, що відрізняються зниженим рівнем шуму і сучасним дизайном; спортивних майданчиків зі зручним і безпечним покриттям; тваринницьких приміщень і т.д.
зам. технічного директора
Науменко С.Г.
+38 (067) 277-70-09